חדשות    

איך וכמה מרוויחים מאפליקציית טיק טוק

אפליקציית טיק טוק הפכה לדבר החם הנוכחי, שם כל הנוער מצלם את עצמו ועורך את עצמו לדעת.   זו האפליקציה הסינית הראשונה שהצליחה להגיע למערב ולעקוף מותגים כמו סנפאצ'אט ואינסטגרם.  אבל בעוד כוכבי יוטיוב מרווחיים מפרסומות וכוכבי אינסטגרם ממותגים, איך מרוויחים כוכבי טיק טוק?

קודם כול לדעת שלא רק הנוער שם אלא גם עסקים  מגלים את האפליקציה ואת כוכביה ומתחילים להרוויח ממנה. בעוד טיק טוק מרוויחה מפרסומות, משותפויות ומחסויות, משתמשי טיק טוק יכולים להרוויח רק אם מותג מסוים מעוניין להשתמש בהם לפרסום.

לרוב מותגים מחפשים עוקבים עם מיליון עוקבים לפחות. לאחר שבודקים את מספר העוקבים, בודקים את רמת המעורבות שלהם וכך נקבע הסכום. ככל שהמעורבות גבוהה יותר, כך הסכומים יהיו גבוהים יותר. מה זה אומר? לייקים, תגובות ושיתופים ביחס למספר צפיות.

התוכן הזוכה ליותר צפיות בטיק טוק הוא  מצד אחד טרנדי ומצד שני ייחודי. יש הרבה טרנדים בטיק טוק כמו שירים, ריקודים ומערכונים המביאים ליותר צפיות. ככל שמשתמשים ביותר פלטפורמות לקשר לסרטון הטיק טוק יהיו יותר צופים. תגובות, לייקים ושיתופים יעלו את הסרטון שלך מעלה, כך שתעלה את מספר הצפיות  גם אם עשית זאת בעצמך. הגעת למספיק עוקבים, ספר למותגים עליך. הם ודאי ירצו לפרסם. תחילה הצע חסות בזול ולאחר מכן כשכבר צברת כמה מותגים שרוצים לפרסם אצלך תוכל להעלות את המחיר.

כמה מרוויחים? בעוד במיוזיקלי ,הגרסה הקודמת של טיק טוק, עשרות המובילים זכו לסכום ממוצע של 46 אלף דולר בשבוע, בטיק טוק זה יותר קשה וצריך להגיע כאמור למספר גדול מאוד של עוקבים, אבל מכאן זה תלוי ביכולת שלכם לעורר את הצופים שלכם וכן לדעת למכור את עצמכם.

טיק טוק מתכננת לפתוח משרדים בישראל

האם אפליקציית טיק טוק מרגלת אחרי משתמשים במערב?

לא רק סנאפצ'אט: אינסטגרם מעתיקה מטיק טוק וקוראת לזה Reels