חדשות    פיקדונות מובנים    

הבינלאומי בפיקדון מובנה שקלי/ דולרי בתוספת מענק המותנה במניות BUYBACK של חברות בארה"ב

הבינלאומי מציע פיקדון מובנה דולרי/ שקלי ל-20 חודשים בתוספת מענק המותנה בעליית סל מניות BUYBACK של חברות מובילות הנסחרות בארה"ב ובתנודתיותן

הבינלאומי מציע פיקדון מובנה דולרי או שקלי ל-20 חודשים בתוספת מענק המותנה בעליית סל מניות BUYBACK של חברות מובילות הנסחרות בארה"ב ובתנודתיותן. תאריך סיום הפצה: 20.08.15.

כאמור, הפיקדון מוצע בשני מסלולים שונים – האחד דולרי והאחר שקלי. מינימום להפקדה בפיקדון הדולרי: 5 אלף דולר.  מינימום להפקדה בפיקדון השקלי: 10 אלף שקל.

נכס בסיס: סל המורכב מ-10 מניות (לכל מניה משקל שווה של 10%), כדלקמן: Apple Inc, Intel Corp, Home Depot Inc, The Boeing Compan, Time Warner Inc, Lowe's Companies, Inc, Hewlett-Packard Co, General Motors Co, FEDEX Corp ו-Corning Inc.

תנאים בפיקדון הדולרי והשקלי:
נקבע חסם עליון לכל מניה בשיעור של 25% מעל השער היסודי (שער הסגירה ביום 21.8.15).
תקופת הבדיקה הינה בת 19 חודשים, החל מיום 22.8.15  ועד ליום 21.3.17, במהלכה ייבדק בכל יום שער הסגירה של כל מניה לעומת החסם העליון שלה.
ביצוע מניה (יחושב בנפרד לכל מניה), קיימות 2 אפשרויות:
1.במקרה שכל שערי הסגירה של המניה במהלך תקופת הבדיקה יהיו נמוכים  מהחסם העליון, ביצוע המניה יחושב כשיעור השינוי בפועל בין השער היסודי לבין השער החדש מנקודה לנקודה (למען הסר ספק, יתכן ביצוע מניה שלילי אשר יקטין את שיעור שינוי הסל).
2.במקרה שבמהלך תקופת הבדיקה אחד או יותר משערי הסגירה של המניה יהיה שווה/גבוה מהחסם העליון, יוחלף ביצועה בפועל של המניה בשיעור קבוע של 8% לכל תקופת הפיקדון (ללא קשר לביצוע המניה בפועל בתום תקופה מנקודה לנקודה, בין אם שלילי או חיובי).
שיעור השינוי של סל המניות הינו ממוצע חשבוני של כל ביצועי המניות כפי שחושבו (ביצוע בפועל או "השיעור הקבוע").

תנאי המענק בפיקדון הדולרי:
במידה ששיעור שינוי הסל כפי שפורט לעיל יהיה חיובי (גבוה מאפס) – הלקוח יזוכה במענק בשיעור של 50% משיעור שינוי הסל. לפיכך המענק המקסימאלי האפשרי הינו עד 12.50% (לא כולל).
אם שיעור שינוי הסל כפי שפורט לעיל יהיה שלילי (נמוך מאפס)/ אפס – ייפרע הפיקדון בתום 20 חודשים ללא מענק.
קרן הפיקדון מובטחת.

תנאי המענק בפיקדון השקלי:
במידה ששיעור שינוי הסל כפי שפורט לעיל יהיה חיובי (גבוה מאפס) – הלקוח יזוכה במענק בשיעור של 30% משיעור שינוי הסל. לפיכך המענק המקסימאלי האפשרי הינו עד 7.50% (לא כולל).
אם שיעור שינוי הסל כפי שפורט לעיל יהיה שלילי (נמוך מאפס)/ אפס – ייפרע הפיקדון בתום 20 חודשים ללא מענק. המענק יהיה צמוד לשער הדולר היציג. קרן הפיקדון מובטחת.

לחץ על התמונה להגדלה:

הבינלאומי בפיקדון שקלי מובנה ל-20 חודשים - תרחיש אופטימי

הבינלאומי בפיקדון שקלי מובנה ל-20 חודשים – תרחיש אופטימי

הבינלאומי בפיקדון שקלי מובנה ל-20 חודשים - תרחיש פסימי

הבינלאומי בפיקדון שקלי מובנה ל-20 חודשים – תרחיש פסימי

 

 

יתרונות הפיקדון ע"פ הבנק הבינלאומי:
– פוטנציאל להשתתפות במגמת התחזקותן של מניות BUYBACK של חברות מובילות הנסחרות בארה"ב ו זאת , מבלי לסכן
את קרן הפיקדון .
– פוטנציאל לקבלת מענק הגבוה מהריבית האלטרנטיבית .

חסרונות הפיקדון על פי הבנק הבינלאומי:
– הפיקדון אינו מתאים ללקוחות אשר הנזילות חשובה להם.
– הפיקדון אינו מתאים ללקוחות להם חשובה קבלת ריבית וודאית.
– אין בפיקדון זה תחליף להשקעה ישירה במניות BUYBACK של חברות מובילות הנסחרות בארה"ב.
– חלוקת דיבידנדים על ידי מי מהתאגידים שהנפיקו את המניות המרכיבות את הסל, עלולה להשפיע על שערי הסגירה של המניות האמורות. כמו כן, הואיל והפיקדון אינו מהווה תחליף להשקעה ישירה במניות האמורות, לא ישולמו תשלומים כלשהם מכוח ההפקדות בפיקדון בגין דיבידנדים כאמור.