חדשות    

כחלון קורא למעסיקים לאפשר לעובדים בבידוד לעבוד מהבית

לאחר שלא נשמע קולו בנושא הקורונה צייץ הבוקר שר האוצר משה כחלון בחשבון הטוויטר שלו: "היום אציג לראש הממשלה מתן קו אשראי לעסקים שנקלעו למצוקה בעקבות משבר הקורונה. הנחיתי את רשות המסים ואת ראשי האגפים באוצר לנהוג ברגישות מול העסקים ולתת מענה נקודתי כשהדבר יידרש.

"לעניין העובדים השכירים: כרגע ימי המחלה מאפשרים המשכיות למי שנמצא בבידוד. בהזדמנות זו אני מבקש ממעסיקים שיכולים לאפשר עבודה מהבית, שיעשו זאת, כדי שהפגיעה במשק תהיה מינימלית".

משה כחלון – Moshe Kahlon@KahlonMoshe

היום אציג לראש הממשלה מתן קו אשראי לעסקים שנקלעו למצוקה בעיקבות משבר הקורונה. הנחיתי את רשות המיסים ואת ראשי האגפים באוצר לנהוג ברגישות מול העסקים ולתת
מענה נקודתי כשהדבר יידרש.
לעניין העובדים השכירים. כרגע ימי המחלה מאפשרים המשכיות למי שנמצא בבידוד.

"אני מבקש לפתוח קו אשראי כדי לתת מענה לעסקים וחברות שירגישו את הלחץ", אמר אמש  ראש הממשלה בנימיןנתניהו. "כלכלות מתחילות להיפגע, ממשלות מנחות לסגור את שעריהן, יש לזה חשיבות לאספקת מוצרים לכל הכלכלות. איש לא יודע כיצד המגפה תיפסק. בנוסף, נגייס את מיטב המוחות בישראל כדי להגיע לבדיקה רחבה שתבטיח יכולת בדיקה תעשייתית שתפריד בין החולים לבריאים, וכך נמשיך לשמור על כלכלת ישראל. בלי זה – דברים יביאו למצב של קריסה כפולה, גם כלכלית וגם תעשייתית".

לנוכח המשבר, נפתח שבוע המסחר בבורסת תל אביב בירידות שערים תלולות. מדד תל אביב 35 ירד ביותר מ-4.8% ומדד תל אביב 125 ירד ב-5.5% (נכון ל-10:30). ירידות חדות גם בבורסות המפרץ הפרסי לנוכח הצניחה במחיר הנפט.

משבר הקורונה: טוויטר מצטרפת לחברות הקוראות לעובדים לעבוד מהבית

נהגי האוטובוסים חוששים מהקורונה: רוצים ציוד מגן