חדשות    

מתנה לחג מדואר ישראל : סים לחו"ל לממירי מט"ח

אם תכננתם חופשה בחו"ל לחג, חברת דואר ישראל מציעה לכם שליטה  בהוצאות באמצעות כרטיס סים בינלאומי של חברת WORLD8 לרכישה במאות סניפי דואר ישראל במחיר סים מקומי, המתאים לשימוש ב-150 מדינות ברחבי העולם. 5 ג'יגה  גלישה פלוס 100 דק' שיחה במדינות אירופה או 6 ג'יגה גלישה ב- 125 שקל בלבד. ניתן לרכוש חבילה של 150 שקל לשימוש מעורב ברוב העולם הכוללת  200 דקות שיחה או 200 מסרונים או 2 ג'יגה וניתן לשלב ביניהם. למעוניינים במסלול קטן יותר מוצע מסלול טעינה ב- 75 שקל בלבד, לשימוש ברוב העולם, הכולל  100 דקות שיחה או 100 מסרונים או  ג'יגה גלישה, לשימוש מעורב ביניהם, ולארה"ב מוצעת במחיר זה חבילה הכוללת 100 דקות שיחה או 100 מסרוני םאו 2 ג'יגה גלישה בשימוש מעורב. עלות רכישת הכרטיס באופן חד פעמי של  49 שקלים.

הכרטיס ניתן לשימוש ב-150 מדינות ומאפשר קשר רציף עם הארץ, , חיוג נוח מספר הטלפונים, שמירה על מספרה נייד הקבוע, גלישה בסלולר בחו"ל, אפשרות לשימוש באפליקציות השונות לרבות ניווט בערים ובדרכים, וכן שימוש בוואטסאפ הקבוע גם בחו"ל. ניתן לקבל יתרה חינם בהודעת SMS ולבצע טעינה נוספת בפשטות באמצעות שיחת חינם מחו"ל 24/7.

כרטיסים נטענים במט"ח

חברת דואר ישראל  מציעה לנוסעים לחו"ל גם  כרטיסים נטענים מראש עד 20 אלף שקל: כרטיס מבית מאסטרקארד הנטען באירו, ליש"ט ושקלים לקניות באירופה, באתרים בחו"ל ולקניות בארץ, וכן כרטיס ויזה הנטען בדולרים לקניות בארה"ב ובאתרים בינלאומיים.  שני סוגי הכרטיסים  ניתנים להטענה בכל סניפי דואר ישראל ולהטענה חוזרת עד 5 שנים. הכרטיסים מאפשרים קניה בטוחה במאות אלפי בתי עסק בארץ ובעולם ללא עמלות, לרבות שימוש בתחנות דלק ומשיכת מזומנים ומט"ח בכספומטים. לאחרונה החברה השיקה גם כרטיסים נטענים לבני נוער בגיל 16-18 מבית מאסטרקארד וויזה, הנטענים עד 2,500 שקל בחודש לקניות בארץ ובחו"ל.

מתנה לממירי מט"ח

מבצע: עד סוף אוקטובר 2019,  ממירי מט"ח בדואר ורוכשי זוג כרטיסי סים – יקבלו את כרטיס סים חו"ל במתנה (במקום 49 שקל). המבצע כפוף לביצוע טעינה של כרטיס הסים בסניפי הדואר

מנכ";ל פוקס על פטור מהמע";מ על קניות באינטרנט: ";כל מי שמזמין באינטרנט דרך דואר ישראל, ולא משנה מה שווי החבילה, לא משלם כלום";

חשבון בבנק הדואר – בלי עמלות, בלי מינוס ,בלי אשראי, בלי רווח על הריבית ועם מעט מאוד דיגיטל