שוק ההון    

BBB לפני הנפקה: מעוניינת להתרחב לחו"ל ולתחומים נוספים

 לא מתכננים להיות רק רשת המבורגרים. החזון שלנו הוא להיות חברת הניהול המובילה בארץ, שמתמחה ברשתות זכיינים מכל סוג

קבוצת BBB נערכת להנפקה או להכנסת קרן השקעות כשותפה (49%). אהובה תורג'מן, בעלת הקבוצה בשותפות עם רון שולמן וירון ישראל, דיווחה: " שהקבוצה בוחנת פניות ממוסדיים ומקרנות השקעה: "היתרון של קרן הוא שהיא מזרימה כסף והתהליך מהיר יותר מהנפקה ופחות רגולטורי. אנחנו חושבים על הכל. ההערכה היא שזה יתבצע בעוד שנה".

 

לקבוצה יותר מ- 100מסעדות המבורגרים בארץ תחת המותגים מוזס, BBB ובורגרים. מחזור המכירות השנתי מוערך ב-650 מיליון שקל, ולהערכת תורג'מן שווי הקבוצה,בהנפקה יהיה  בין 180 ל-200 מיליון שקל.

"תרג'מן מוסרת שהם לא מתכננים להיות רק רשת המבורגרים. החזון שלנו הוא להיות חברת הניהול המובילה בארץ, שמתמחה ברשתות זכיינים מכל סוג – לא רק מזון. אנחנו חושבים אפילו על אופנה",  לדברי תורג'מן. לפיה, גיוס ההון נועד למימון הרכישות וליציאה לחו"ל.

עוד הורחב  מטה הקבוצה, שמונה 50 איש, כך שהוא נותן לרשתות שירותים בתחום הרכש, הפיננסים, התפעול, השכירות, ועוד – כדי לנצל את כוח הרכישה של הקבוצה עבור הזכיינים.
על התחרות עם המבורגריות אחרות אמרה  "הבעיה של הענף היא שסף הכניסה הוא אפס. מי שישרוד זה מי שיש לו, כמונו, חוסן פיננסי".

הקבוצה רוצה להתמקד במשפחות,  ולכן בסניף מוזס ברוטשילד ת"א הושק אתמול מתחם בידורי עם "משחקייה עתידנית" שבה מערכות מציאות רבודה. בקרוב ייפתח מתחם בסניף נתניה, ובהמשך באחרים.

הנפקה: ישראכרט מנפיקה את עצמה לציבור כחלק מהפרידה מבנק הפועלים

פינטרסט בדרך להנפקה בוול-סטריט לפי שווי של 12 מיליארד דולר

גוגל – כל הדרך מהנפקה כושלת לגורילה של הגורילות