חדשות    

בהוט מובייל תשלמו את המחיר הנמוך ביותר לחבילה אם תצרפו 3 מנויים. אבל מה הם פחות מספרים לכם?

הוט מובייל מציע חבילה של 29 שקל בחודש למי שיצרף שלושה מנויים, אבל המבצע מוגבל בזמן, של שבועיים וכולל עוד כמה אותיות קטנות

הוט מובייל מבטיחה למנוייה  29 שקל בחודש לחבילה של 100 גיגה אם יצליחו לגייס שלושה מנויים נוספים לפחות. לכאורה מבצע משתלם ששובר את השוק, עד שקוראים את החוזה. בנוסף החבילה כוללת 3,000 דקות שיחה וסמס 300 דקות שיחה לחו"ל ל-35 יעדים , ספק אינטרנט ביתי הוט נט (HOTnet) ב-9.90 שקלים לחודש למשך שנה ועוד. אבל כל זה בשבועיים בלבד.

בהוט מסבירים כי הסיבה היא כי המבצע מאוד אגרסיבי ולכן הוא לזמן מוגבל שבו מקווים לגייס עשרות אלפי לקוחות.  אבל מה שפחות מדגישים בהוט מובייל שאחרי השנה המחיר יעלה ל-49 שקל ואחרי שנתיים ל-69 שקל בחודש.  אבל אם אחד המנויים שצירפתם יתנתק, מנוי שנשאר בחברה ישלם 39 שקל בחודש – והמחיר שהוא ישלם על הוט נט יעלה מיד ל-25 שקל בחודש. אם לא מפעילים את כרטיס הסים תוך שלושה חודשים, מחיר הספק הביתי עולה ל-25 שקל בחודש. מנויים קיימים יצטרכו לשלם 19 שקל כדי להצטרף למבצע ואם חציתים את 300 הדקות שבחבילה, תלשלמו 10 אג' לדקה או להודעה.

בחבילת החו"ל תשלמו 39 שקל  בחודש במקום 49 אם תצרפו שלושה מנויים.  למשך שלוש שנים עבור 100 גיגה בארץ ו-2 גיגה בחו"ל ל-23 יעדים. מבחינת שיחות 3000 דקות שיחה  בישראל ו-300 דק' לחו"ל   ל-35 יעדים, דומה מאוד למבצע בארץ ולמחיר החבילה ללא נקסט. בכך הוט מובייל עוקפת את גולן טלקום  במחיר הנמוך ביותר.

הרשות להגנת הצרכן קונסת את הוט מובייל בכמיליון שקל; חייבה עבור מוצרים שכביכול ניתנו כמתנה

הוט – ירידה ברווח התפעולי ברבעון הראשון של 2018; התחרות במובייל ובשוק הטלוויזיה ישפיעו לרעה גם בהמשך

הוט דיווחה על שיפור ברווח, אבל…