פיקדונות    

פיקדון בריבית ברירה של דיסקונט – ריבית לפי החלופה הגבוהה בין שני מסלולי ריבית ביום הפירעון

בנק דיסקונט מציע פיקדון בריבית ברירה- פיקדונות שקליים עם מסלולי הצמדה שונים; בפיקדונות אלו משולמת הריבית לפי החלופה הגבוהה ביום הפירעון בין שני מסלולי ריבית

בנק דיסקונט מציע פיקדון בריבית ברירה – בפיקדונות אלו משולמת הריבית לפי החלופה הגבוהה שתהיה ביום הפירעון בין שני מסלולי ריבית. הבנק מציע מספר פיקדונות שקליים עם מסלולי הצמדה שונים.

חיסכון פר"ן מוגן במסלולי ריבית קבועה ומשתנה הוא פיקדון שקלי עם בחירה בין שני מסלולי ריבית: משתנה או קבועה לתקופות של 3 או 6 חודשים. סכום ההפקדה המינימלי עומד על 250 שקל. בפיקדון זה משולמת הריבית לפי החלופה הגבוהה שתהיה ביום הפירעון: ריבית קבועה או ריבית משתנה על בסיס הפריים. הפיקדון אינו כולל תחנות יציאה.

פר"ן מוגן לשנה בריבית ניידת מציע ריבית תעריפית שנתית של P-1.55% וריבית מתואמת שנתית של 0.05%. פר"ן מוגן לשנה בריבית קבועה – ריבית תעריפית ומתואמת שנתית של 0.05%. אין אפשרות לחידוש.

פר"ן מוגן ל-3 חודשים או לחצי שנה בריבית ניידת – מציע ריבית תעריפית שנתית של P-1.58% וריבית מתואמת שנתית של 0.02%. פר"ן מוגן לשנה בריבית קבועה – ריבית תעריפית ומתואמת שנתית של 0.02%. ישנה אפשרות לחדש את הפיקדון פעם אחת.

בנק דיסקונט מעריך כי הפיקדון מיועד בעיקר עבור לקוחות המבקשים ליהנות מעליות חדות ובו בזמן להיות מוגנים מירידות בשערי הריבית. ללקוחות שאינם נדרשים לגמישות בקביעת תקופת ההפקדה.

פיקדון בבנק – אפיק השקעה סולידי שמבטיח ללקוח תשואה לפרק זמן מוגדר מראש. הבנקים מציעים ללקוחות מגוון רחב של סוגי פיקדונות – פיקדון שקלי, פיקדון צמוד מדד, פיקדון מט"ח ועוד ובתנאים שונים – לתקופות שונות; בחישוב שונה של הריבית (אופן צבירת הריבית); באפשרויות משיכה שונות במהלך תקופת הפיקדון; באפשרות של חידוש אוטומטי של הפיקדון ועוד.

מדריך: איך בוחרים פיקדון?

פיקדון פופולארי במערכת הבנקאות הוא פיקדון לתקופה ארוכה עם תחנות יציאה. פיקדון לדוגמה – פיקדון לשנה שהמשקיע בו יכול למשוך את הכסף בכל חודש, כלומר יש 12 תחנות יציאה שבהם המשקיע יכול להיפגש עם הכסף, מבלי לשלם קנס.

פיקדון פופולארי נוסף שבמהות שלו דומה לפיקדון עם תחנות היציאה, הוא פיקדון לתקופה קצובה המתחדש באופן אוטומטי, כלומר הפיקדון מעין משתחרר ומיד מופקד שוב פעם. בפיקדון כזה נקבע מראש במסגרת ההסכם על הפיקדון כמה פעמים ניתן לחדש את הפיקדון באופן אוטומטי ומהי תקופת ההפקדה הכוללת (הכוללת את כל החידושים האוטומטיים). במידה והלקוח מסר הודעה (כלומר, הוא צריך להיות אקטיבי) לבנק שהוא רוצה לפדות את הפיקדון ולא לחדשו באופן אוטומטי הוא מקבל את הכסף לחשבון העו"ש.

מדריכים וכלים פיננסים:
מדריך פיקדון – כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
מק"מ (מלווה קצר מועד) – כל מה שצריך לדעת והאם הוא מהווה אלטרנטיבה לפיקדוןנות שקליים?
פיקדונות הבנקים – עדכון של פיקדונות הבנקים
פיקדון מובנה – מדוע זאת אפשרות מעניינת  להשקיע את הכסף
פיקדונות מובנים – עדכון של פיקדונות מובנים
 מחשבון פיקדון – ככה תוכלו לדעת כמה יהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה