בעקבות ביקוש מצד לקוחות החברה – מבצע תשלום חובות ללא ריביות ועמלות ובפריסה נוחה יימשך עד ליום 20.6.21 ■ עד כה הסדירו למעלה מ-8,000 לקוחות את חובותיהם – בהיקף של יותר מ-13 מיליון שקל
חברת החשמל מודיעה היום על הארכת מבצע הסדרת החובות, ללא ריבית ובפריסת תשלומים נוחה. המבצע שמטרתו עידוד לקוחות פרטיים ועסקיים לשלם את כלל חובותיהם השוטפים בגין שימוש בחשמל מאז תחילת שנת 2020, שנת הקורונה, ועד לתאריך 30.4.2021, הוארך בשבועיים נוספים – עד ליום 20.6.21.
כחלק ממהלכי חברת החשמל לטובת לקוחות החברה ובמטרה לצמצם את היקף החובות הפעילים, וכן לאור הצלחת המבצע הקודם, שהסתיים ב 17.1.21, שבו 9,500 לקוחות פרסו חובות בסך של כ- 28.6 מיליון שקל, הכריזה חברת החשמל בתחילת חודש מאי השנה על מבצע נוסף – לעידוד לקוחות לתשלום כלל חובותיהם השוטפים בגין שימוש בחשמל בשנת 2020, הלוא היא שנת הקורונה.
בתקופת המבצע הנוכחי ניצלו עד כה למעלה מ 8,000 לקוחות את ההזדמנות ונפרסו חובות בסך של יותר מ-13 מיליון שקל. כעת, בעקבות הביקוש הגבוה לפריסת התשלומים, חברת החשמל מודיעה על הארכת 'מבצע שמיטת ריביות ועמלות', ללקוחות שצברו את חובותיהם בגין חשבונות שהופקו במהלך שנת 2020 ועד לסוף חודש אפריל השנה.
במסגרת המבצע, לקוחות חייבים אשר ישלמו את חובותיהם ב-3 תשלומים לכל היותר, יקבלו פטור מלא מתשלום ריבית ועמלות הגבייה. לקוחות אשר ישלמו בין 4 ל-5 תשלומים יחויבו ב-30% מסכום הריבית והעמלה.
אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה, מסר: "לאור הביקוש הגדול של לקוחותינו החייבים, החלטנו בחברה להאריך את תקופת המבצע, על מנת לאפשר ללקוחות שטרם הספיקו לפרוס את חובם, לממש את מבצע הפריסה. מבצע שמיטת הריביות והעמלות הוא צעד נוסף במטרה להקל על הלקוחות. מבצע פריסת החובות יצר הזדמנות לשלם חובות שנצברו במהלך תקופה זו ללא תשלום נוסף כדוגמת ריביות. אני ממליץ מאוד ללקוחות להשתמש בתנאים הנוחים ולהסדיר את חובם לחברת החשמל".
חברת החשמל תאפשר לשלם חובות ללא ריביות ועמלות ובפריסה נוחה עד סוף השנה
חברת החשמל: נמשכת מגמת הירידה של פליטות מתחנות הכוח
תמונה שנשלחה במסגרת ניסיון ההונאה
מעודכן ל-06/2021לטענת החברה, מדיווחים שקיבלה עולה כי נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות אי מייל
חברת החשמל דיווחה לפני כחודש כי קיבלה פניות מלקוחות אשר קיבלו דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא יענו מיידית.
אתמול מסרה החברה כי על פי התראות שקיבלה, הודעה כזאת מופצת בשנית, תוך שימוש בתמונה של הדמויות 'שקע' ו'תקע' המזוהות עמה, שנעשה במטרה לשכנע את לקוחות החברה וליצור מראית עין שמדובר בהודעה אמיתית מטעם חברת החשמל.
חברת החשמל הבהירה בעבר, והיא שבה ומזהירה על רקע דיווחים חוזרים ונשנים, כי חברת החשמל לא הפיצה כל פנייה ברוח זו ואין להתייחס או להשיב לפנייה.
כמו כן, מחברת החשמל נמסר כי היא דיווחה על ניסיון ההונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.
חברת החשמל: נמשכת מגמת הירידה של פליטות מתחנות הכוח
לאור הביקוש חברת החשמל מאריכה את הסדר החובות עד ה-17.01
חוף דוגה המשודרג – צילום: אבי אריש, רחף צילום פרויקטים מהאוויר
מעודכן ל-06/2021הפרויקט שבו הושקעו 30 מיליון שקל כולל הקמת מסעדה, מתקני ספורט, מתחם קמפינג וחניוני לילה לאוהלים ולקרוואנים, חנות נוחות ומזרקת מים צבעונית ■ לאחרונה נבחרו מפעילים לחוף ופעילותו תחל בקרוב
חוף דוגה בכינרת עבר שדרוג ובקרוב ייפתח לציבור. ועדת המכרזים של איגוד ערים כינרת בחרה במכרז להפעלתו את היזמים: "קמפינג אי-שם" ו"סוזנה ביסטרו בר". בחוף הושקעו 30 מיליון שקלים, מתקציבי משרדי התיירות, האוצר, הפנים ואיגוד ערים כינרת.
חוף דוגה, שממוקם בצפון-מזרח הכינרת ומשתרע על שטח של כ-100 דונם, הוא החוף הראשון שהפרויקט בו תוכנן ובוצע מכוחה של תוכנית תמ"א 13/13/א' לחופי האיגוד, שמטרתה פיתוח תיירותי והנגשת החופים לציבור, תוך שמירה על ערכי הטבע, הסביבה והמורשת. התוכנית כוללת 15 מחופי איגוד ערים כינרת וקטעים של שביל "סובב כינרת".
דוגה-פארק נופש חופי כולל חוף רחצה מוכרז, מבני שירותים ומלתחות, הנגשה מלאה, מתקני ספורט ומשחק וחניון כלי רכב. כמו כן, חוף דוגה מציע אפשרויות קמפינג מגוונות, בתמהיל ראשון מסוגו בכינרת: קמפינג ללינת שטח בסיסית בשטח הפתוח, חניון לילה משולב לכ-40 אוהלים במתחמים מוסדרים עם תשתיות נלוות, חניון לילה לכ-37 קרוואנים כולל חיבורי חשמל, מים וביוב לכל קרוואן ועוד. בנוסף, בחוף יש אזורים להקמת אוהלי קבוצות של כ-12 יחידות אירוח קלות. בחוף קיימים גם מבנה מסעדה מרווח לישיבה מקורה, חנות נוחות ומזנון. במסגרת השדרוג הוקמה במקום גם מזרקת מים צבעונית שתפעל בשעות הערב.
יש לציין כי הכניסה לחופי איגוד ערים כינרת היא בחינם, אך החניה בחניוני הרכב – בתשלום. בחוף דוגה שטחי קמפינג בסיסי פתוחים ללא תשלום ושירותים נוספים בתשלום.
שרת התיירות, אורית פרקש הכהן, מסרה: "המשרד ימשיך לפעול להרחיב תחומי תיירות ברת ההשגה לכלל הציבור וחניוני לילה וקרוואנים בפרט. זאת כחלק מהמדיניות שאני מקדמת להפחתת יוקר המחייה בתחום התיירות והגדלת היצע התיירות הנגישה כלכלית לרווחת הציבור. מברכת על התקדמות הפרויקט של חוף דוגה בפנינה התיירותית שהיא הכינרת".
שר הפנים אריה (מכלוף) דרעי, הוסיף: "אני מברך על סיום ההליך ובחירת המפעילים של חוף הרחצה בדוגה ועל השירותים המגוונים שיינתנו לקהל המתרחצים. הכינרת היא משאב טבע שאהוב על הישראלים ביותר ומשרד הפנים ברשותי, כמי שאמון על פעילות חופי הרחצה בישראל, ימשיך לטפח ולשמר אותה".
יו"ר איגוד ערים כינרת, עידן גרינבאום, אמר: "אנו שמחים על בחירת חברות הפעלה לחוף דוגה, בו הושקעו משאבים רבים, לשדרוגו ופיתוחו התיירותי ברמה גבוהה, למוצר תיירותי שונה וייחודי בכינרת. אני מודה למשרדי האוצר, התיירות והפנים על תקציבי הפיתוח שיעניקו היצע חדש לנופשים, במגוון רמות קמפינג כולל לקרוואנים ומתקני חוף ברמה גבוהה, ולמנכ"ל משרד התיירות על הליווי המקצועי והסרת חסמים לטובת קידום הפרויקט".
האגם של המדינה: כ-90% מחופי הכנרת יהיו שמורים וישמשו לרחצה ופנאי
מעודכן ל-06/2021
עוד יתאפשרו לביצוע באתר משרד התחבורה: הגשת בקשה להפחתת אגרת רישוי, עדכון כלי הרכב המשויכים לתג, הודעה על אובדן או גניבה של תג או הגשת בקשה לביטולו – ללא צורך לצאת מהבית וללא סרבול בירוקרטי ■ הטופס המקוון מקצר משמעותית את משך הטיפול בבקשה ומשפר את השירות לציבור הנכים
חדשות משמחות לציבור הנכים בישראל: כל השירותים בנושא תג חניה לנכה זמינים מעתה בטופס מקוון אחד באתר משרד התחבורה. המהלך יאפשר להגיש בקשה להנפקת תג חניה לנכה באופן מקוון באתר, וכמו כן ניתן יהיה להגיש באופן זה בקשה להפחתת אגרת הרישוי עבור רכב המשויך לתג, להשלים מסמכים הנדרשים לבירור מצבו הרפואי של הנכה, לעדכן את כלי הרכב המשויכים לתג, להודיע על אובדן או גניבה של תג או להגיש בקשה לביטול התג – כל אלה ללא צורך לצאת מהבית וללא סרבול בירוקרטי.
הטופס החדש מנגיש בצורה ברורה את השירותים השונים וכך מונע אפשרויות לטעויות בעת הגשת הבקשה. הטופס המקוון מקצר משמעותית את משך הטיפול בבקשה ומשפר את השירות לציבור הנכים הזקוקים לתג. למעוניינים, שמורה האפשרות לשלוח בקשות לשינויים גם באמצעות הדואר.
מהלך זה מצטרף לשורה של צעדים שבוצעו בשנתיים האחרונות במטרה להקל על ציבור הנכים. בין היתר, הונגשו שירותים מקוונים, בוטלה הדפסת מספר הרכב על גבי תג החניה לנכה, והונפקו תגי חניה לבעלי זכאות מביטוח לאומי. כמו כן, מאגר כלי הרכב הזכאים לתג חניה לנכה הונגש ללא עלות לפקחים ברשויות המקומיות ולבעלי חניונים. מהלכים אלה ביטלו את הצורך בבקשת תג חניה חדש בעת החלפת רכב, וקיצרו משמעותית את זמן ההמתנה לתג.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב ציינה כי השירות החדש יסייע משמעותית לציבור הנכים בישראל ויאפשר להם לממש את זכאותם לתג נכה, בקלות, במהירות ובנוחות – ללא טרחה, המתנה ממושכת וביורוקרטיה מיותרת. לדבריה, השימוש בטופס המקוון החדש יקצר משמעותית את זמן ההמתנה לתג נכה.
הכנסת אישרה את חוק מענק הנכים של שר האוצר
נכים – איך קובעים אחוזי נכות? מהן הזכויות וההטבות?
הנרשמים הראשונים, עם התעודה – צילום: כפיר סיוון
מעודכן ל-06/2021בכך תינתן גם לזוגות שלא נישאו, ובכלל זה למשתייכים לקהילת הלהט"ב, אפשרות ליהנות מכלל שירותי העירייה – בקלות וללא מחסומים בירוקרטיים ■ הנרשמים הראשונים: מחזיק תיק הגאווה בעיר ובן זוגו
עיריית תל אביב השלימה בימים האחרונים את התאמת מאגרי המידע העירוניים לרישום זוגיות של אנשים שבחרו בחיים זוגיים ומנהלים משק בית משותף – גם אם לא נישאו. רישום זה, שישמש את כלל יחידות העירייה בעת הענקת שירותיהן, יתאפשר לזוגות המוגדרים כידועים וידועות בציבור דרך ביטוח לאומי; או לחילופין, בהסתמך על תצהיר מאושר בפני עורך דין לפיו בני או בנות הזוג מנהלים משק בית משותף.
הרישום הראשון של ידועים בציבור במערך העירוני נערך היום (ג') במעמד ראש עיריית תל אביב- יפו רון חולדאי וחבר מועצת העיר ומחזיק תיק הגאווה איתי פנקס. זוג הנרשמים הראשון תושבי העיר הם פנקס עצמו ובן זוגו יואב ארד, ואחריהם נרשמו גם מאיה אסרף ובן זוגה שי שרוני ומיכל זיו וזוגתה עומר זיו.
עם רישום הזוג תפיק העירייה תעודה המעידה על הרישום, תייעל את השירות ותקל על זוגות בכל הקשור למימוש הזכויות העירוניות כמו כל זוג נשוי/ ידוע בציבור שעודכן עד כה בעירייה, כגון: רישום ילדים למערכת החינוך, הנחות במרכזים הקהילתיים, מתן תו חניה גם עבור בת/בן הזוג שאינם רשומה בארנונה.
לאחר אישור הבקשה, התעודה תישלח למייל שהוזן בעת הגשת הבקשה.
רישום זוגיות עירוני הינה יוזמה של איתי פנקס ארד, חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו ומחזיק תיק הגאווה. מדובר במהלך שאושר על ידי העירייה ומבטא את צביונה של העיר תל אביב- יפו הדוגלת בשוויוניות וכבוד האדם.
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, מסר: "אני מברך על הוספת רישום הזוגיות למאגרי המידע העירוניים. עיריית תל אביב-יפו מכירה בכל זוג באשר הוא, והרישום מבהיר זאת וגם מקל על זוגות בהיבטים בירוקרטיים. אני מקווה שבהקדם גם ממשלת ישראל תצמצם את הפער ותצעד אל תוך המאה ה-21, על ידי הטמעת שוויון זכויות בנושאי מעמד אישי. בפרט נדרשת התקדמות ביחס לזכויות קהילת הלהט"ב: הזכות להתחתן, להורות שווה, הגנה מפני פשעי שנאה והתעמרות במקום העבודה ועוד."
איתי פנקס ארד, חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו ומחזיק תיק הגאווה: ״עיריית תל אביב-יפו מקדמת היום מהלך פורץ דרך לרישום זוגיות, שבתקווה יוביל לגל של החלטות דומות ברשויות מקומיות בכל הארץ, ביחס לזוגות שאינם יכולים או מעוניינים להתחתן ברבנות. היום אנחנו פותחים בהתרגשות את מרשם הזוגות שלנו ואני גאה לסגור מעגל ביחד עם בן זוגי יואב, כשאנו זוכים להיות הראשונים שנרשמים במאגר המידע של העירייה. אני קורא לכל ראשי הרשויות בארץ להצטרף".
תל אביב: תושבי דרום-מזרח העיר ויפו יקבלו מענקים לצורך שיפוץ חזיתות בניינים
עיר עם הפסקה: שכונות בתל אביב ייסגרו לתנועת כלי רכב
אביעד טמיר – צילום: מינהל סחר חוץ, משרד הכלכלה והתעשייה
מעודכן ל-06/2021הנספחות נועדה לחיזוק קשרי המסחר של ישראל עם האמירויות והעולם הערבי בכלל אמונה על איחוד האמירויות ■ בראשה יעמוד אביעד טמיר, שניהל בשנים האחרונות את תחום ההשקעות הזרות במשרד הכלכלה והתעשייה
מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה יפתח בקיץ הקרוב נספחות כלכלית חדשה באבו דאבי, שתופקד על הקשרים בין ישראל ואיחוד האמירויות. הנספחות הכלכלית תהא אמונה מטעם משרד הכלכלה והתעשייה על חיזוק קשרי המסחר והכלכלה בין ישראל ואיחוד האמירויות וכן על משיכת השקעות זרות מאיחוד האמירויות לכלכלה הישראלית.
נספחות זו תצטרף למערך הנספחויות הכלכליות שמפעיל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, הפועל בלמעלה מ-50 מוקדי פעילות עסקית מסביב לגלובס. עבור מינהל סחר חוץ, מדובר למעשה בנספחות ה-45 המצטרפת – בין השאר – לנספחות הכלכלית החדשה במנילה, בירת הפיליפינים, שאותה ייסד משרד הכלכלה בשנה שעברה (2020).
בראש הנספחות הכלכלית החדשה באבו דאבי עתיד לעמוד אביעד טמיר, שניהל בחמש שנים האחרונות את תחום ההשקעות הזרות במדעי החיים והבריאות ברשות לשיתוף פעולה תעשייתי וקידום השקעות זרות (Invest in Israel) במשרד הכלכלה והתעשייה. במסגרת תפקידו היה טמיר (38) אמון על איתור חברות המעוניינות להשקיע בישראל ועל סיוע בחיבורן אל הגורמים הרלוונטיים בישראל. כמו כן, היה אמון גם על ייסוד הקשר בין Invest Israel לבין האמירויות, בדגש על שת"פ בתחומי ההשקעות, המחקר והפיתוח וקידם הסכם שיתוף פעולה עם משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO).
בתפקידיו הקודמים במסגרת המגזר הציבורי, שימש טמיר כמנהל רכש עבור משרד הביטחון בניו יורק ויועץ מנכ"ל המשרד לאזרחים ותיקים. טרם כניסתו למגזר הציבורי, עבד טמיר בסוכנות היהודית ובארגון הג'וינט, היה ממייסדי עמותת "מעש" לשילוב צעירים בשירות הציבורי ועסק בניהול משברים בחברת הייעוץ גיתם BBDO IM. לטמיר תואר ראשון במנהל עסקים ובלימודי מזרח אסיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני במדיניות ציבורית מהמרכז הבין תחומי והוא גם בוגר תכנית "עתידים למנהל הציבורי".
על פי דוח שהפיק מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה באוקטובר 2020, הפוטנציאל הכלכלי של כלכלת ישראל עם איחוד האמירויות, נוגע בסוגיות רבות הכוללות חיזוק הקישוריות התעופתית בין ישראל למדינות המפרץ ומזרח אסיה, ייבוא נפט, ייצוא פתרונות בתחום האנרגיה, ייצוא יהלומים, משיכת השקעות מקרנות פרטיות וממשלתיות להייטק והתעשייה הישראלית, ייצוא פתרונות בתחום הבריאות הדיגיטלית והציוד הרפואי, ייצוא פתרונות מים (התפלה \ טיהור \ חיסכון וניהול חכם), ייצוא פתרונות חקלאיים, ייצוא פתרונות סייבר, ייצוא טכנולוגיות בתחום הפינטק, ייצוא של פתרונות בתחום האנרגיה המתחדשת והירוקה, שיתוף פעולה בתחום המו"פ והחלל ועוד.
שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ, אמר: "במאמץ לחזק את היחסים הכלכליים עם העולם הערבי ככלל, ועם מדינות המפרץ בפרט, ולאור הפוטנציאל הכלכלי העצום הטמון בחיזוק היחסים הכלכליים בין ישראל לבין איחוד האמירויות, החלטנו על הקמת נספחות כלכלית-מסחרית, שתהווה כתובת ובית עבור התעשייה הישראלית. הנספחות תפעל בשוק האמירתי ,אך גם תהיה כתובת מרכזית אחת עבור כל החברות באיחוד האמירויות המעוניינות לקדם עסקיהן עם מדינת ישראל. אני בטוח כי פתיחת הנספחות הכלכלית תעניק דחיפה משמעותית ליוזמות השונות שכבר החלו, ותוביל את היחסים הכלכליים לשיאים חדשים של שיתוף פעולה מסחרי וכלכלי".
מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, אוהד כהן, הוסיף: "אנו גאים ושמחים על הקמת הנספחות הכלכלית החדשה של ישראל באבו דאבי, שתסייע רבות לחיזוק פעילותה הכלכלית של ישראל באיחוד האמירויות ואזור המפרץ הפרסי. נספחות זו מצטרפת אל מערך הנספחויות הכלכליות הפועל בכ-50 מוקדי פעילות מסביב לעולם ומעניק בכל יום ובכל שעה סיוע לאלפי נציגי חברות ישראליות הפונות אלינו על מנת לקבל סיוע בחדירה אל שווקים בינלאומיים, סיוע עם אתגרי רגולציה שונים, קבלת מידע מקצועי-עסקי על שוק היעד וטיפול בחסמי סחר המעיבים על פעילותן של חברות ישראליות בחו"ל.
נספחויות אלה, משמשות גם כתובת עבור החברות הזרות, בבואן לאתר פתרונות טכנולוגים ותעשייתיים שיש לישראל להציע, לאתר הזדמנויות השקעה בשוק הישראלי ולבחון כיצד ואם באפשרותן לייצר פעילות עסקית אל מול ובשיתוף השוק הישראלי. אני משוכנע שהנספחות החדשה באיחוד האמירויות תניב תשואות משמעותיות לאור העניין הרב שעולה מצד האמירתיים המתעניינים בשורה ארוכה של טכנולוגיות ישראליות, וכן לאור ההון הרב המצוי באמירויות ועשוי להיות מתורגם להשקעות משמעותיות בכלכלה ובתעשייה הישראלית".
הבורסה לניירות ערך באבו דאבי והבורסה בתל אביב חתמו על הסכם היסטורי לשיתוף פעולה
יעל קרן – צילום: ליאור ניר
מעודכן ל-06/2021במסגרת תפקידה תהיה אחראית על הובלת מרכז הפיתוח התל אביבי וכן תשמש כחברה בצוות המנהיגות האירופית
חברת דרופבוקס הודיעה שיעל קרן מונתה לתפקיד מנהלת מרכז המו"פ של החברה בישראל. במסגרת תפקידה תוביל קרן את פעילות המחקר והפיתוח של החברה בתל אביב ותשמש חברה בצוות המנהיגות האירופית של דרופבוקס.
לקרן ניסיון של למעלה מ-17 שנים בשוק ההייטק. היא הצטרפה לדרופבוקס בשנת 2019 הקימה וניהלה את צוות עיצוב המוצר בישראל, ועסקה בקביעת האסטרטגיה והחזון בתחום המוצר וחוויית המשתמש. לפני הצטרפותה לדרופבוקס עבדה בחברות IBM, HP, SAP ו- clicktale בנוסף, בשבע השנים האחרונות היא משמשת גם כמנטורית של חברות סטארט אפ בישראל וברחבי העולם במסגרת האקסלרטור של Google for Start-up. קרן מחליפה בתפקיד את יונתן סרוסי שפורש לאחר פרק זמן קצר יחסית.
עם פרסום המינוי מסרה יעל קרן: "אני נרגשת לקבל על עצמי את התפקיד, ומביאה איתי תובנות וידע בניהול צוותי עיצוב מוצר וניסיון בשיתופי פעולה גלובליים. אני שמחה לספר כי מרכז הפיתוח של דרופבוקס בתל אביב ממלא תפקיד גדול יותר מאי פעם. במסגרת זו אני פועלת כעת להרחיב אותו כעת ואנחנו מגייסים 11 עובדים חדשים. הפרויקטים עליהם אנו עובדים כרגע במרכז הפיתוח הם קריטיים למוצר של דרופבוקס ויש להם השפעה רחבה על הצלחתה הגלובלית של החברה ."
דרופבוקס מתרחבת לסביבת עבודה לארגונים
שמים סוף לחגיגה: נטפליקס תילחם במשתפי הסיסמאות
מעודכן ל-06/2021מאות תושבים כבר מיהרו להוריד למכשירים הניידים את היישומון שמתמשק עם האתר העירוני ומערכת הניהול החדשה , ויש גם תמריץ – שי לבחירתם עד הבית
חצור הגלילית מציגה – טכנולוגיה וקידמה בשירות התושבים: המועצה המקומית השיקה אפליקציה המאפשרת קבלת שירות ועדכונים אונליין. ימים ספורים לאחר השקת האפליקציה החדשה 'חצור הגלילית', התקינו כבר מאות מתושבי המקום את היישומון, שפותח במועצה כחלק מהמשך שדרוג השירות והנגישות לתושב.
האפליקציה 'חצור הגלילית' זמינה להורדה בגוגל פליי (Google Play) ובאפסטור (APP STORE), ונועדה להעניק חוויה נעימה ונוחה של שירות, קבלת עדכוני אונליין מהמועצה בשגרה ובחירום – לרבות פתיחת מקלטים, התראות והודעות מיוחדות וכו'.
האפליקציה מתמשקת עם האתר העירוני וכן עם מערכת הניהול החדשה, ומשפרת באופן ניכר את השירות לתושב ופעילות המוקד העירוני. באמצעות האפליקציה, התושב יכול לדווח למוקד העירוני על מפגעים בלחיצת כפתור, וללא כל צורך בשיחה עם המוקד. מנהל המחלקה הרלוונטית יקבל את הפנייה באופן מיידי ויחל בטיפול, והתושב יוכל לראות את סטטוס התקדמות הטיפול בפנייתו באפליקציה וכן את הפניות הקודמות.
כאמור, בימים הראשונים שחלפו מאז הושקה האפליקציה נרשמו כבר מאות הורדות, וכעת מפרסמת המועצה המקומית חצור הגלילית תמריץ נוסף להורדת האפליקציה: כל תושב או תושבת שיורידו את האפליקציה החדשה וימלאו טופס פרטים אישיים, יוכלו לבחור מתנה: בקבוק שתייה תרמי, דיסק און-קי בצורת אשראי, סט מחברת ועט מנהלים או מטרייה נשלפת. המתנות יגיעו עד פתח הבית באמצעות סטודנטים תושבי חצור הגלילית.
ראש המועצה שמעון סויסה, מסר: "קיימת חשיבות רבה להעברת מידע אונליין מהתושב למועצה ומהמועצה לתושב, האפליקציה ומערכת הניהול הן המשך ישיר לשדרוג השירות לתושב והן מציבות את חצור הגלילית בפסגת הטכנולוגיה, הכלים המתקדמים והנגישות, בשורה אחת עם כל הרשויות והארגונים הגדולים בעולם, ומאפשרים לתושב ליהנות מהשירות הטוב ביותר במהירות, נגישות וזמינות הגבוהים ביותר. אני קורא לכל תושבי חצור להוריד את האפליקציה עוד היום וליהנות מהשירותים".
עוברים לדירה קטנה ואין לכם מקום לתכולה? משפצים את הבית? הגעתם למקום הנכון, אנחנו נעשה לכם קצת סדר בבלגן.
באילו מקרים תצטרכו להשכיר מקום חיצוני לאחסון תכולה, מה חשוב לבדוק לפני שמשכירים וכמה זה עולה? כל התשובות לפניכם.
כשאתם עוברים דירה
אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שלקוחות משכירים מחסנים היא מעבר דירה או סיום חוזה שכירות.
זה קורה בדרך כלל כשלקוח מסיים את חוזה השכירות שלו בדירה הנוכחית ומתחיל את החוזה החדש בפער של מספר חודשים ביניהם, או לפני כניסה לדירה שזה עתה נרכשה.
במצב כזה, לקוחות מוצאים את עצמם עם תכולת דירה שפשוט אין להם היכן לאחסן והם פונים לחברה שמתמחה בהשכרת מחסנים עד שימצאו פתרון קבע.
כשיוצאים לרילוקיישן
לקוחות רבים שפונים להשכיר מחסנים לאסון תכולת דירה עושים את זה כשהם מבצעים רילוקיישן לחו"ל מסיבה כזו או אחרת.
מגוון הסיבות ליציאה לרילוקיישן רחב ויכול לנוע בין יציאה ללימודים ועד לעבודה.
כך או כך, רבים ממי שטס לשנה או יותר, מעוניין לשמור על תכולת הדירה ואין דרך טובה יותר מאשר אחסון במחסנים פרטיים.
מעבר לכך, במקרים רבים נוהגים בעלי דירות להשכיר את הנכס בעוד שהם מקפידים לשמור על הציוד במקום בטוח, מה גם שברילוקיישן לצורכי עבודה, מי שנושא בעלויות של האחסנה הוא בדרך כלל המעסיק.
כשאתם משפצים את הבית
האמת היא ששיפוץ כולל של הבית היא אחת הסיבות הנפוצות לכך שאנשים שוכרים מחסנים לאחסון תכולה.
אז במידה ואתם עושים שיפוץ חלקי ויש לכם היכן להציב את התכולה ולהגן עליה, השירות הזה פחות רלוונטי עבורכם.
אולם, במידה ואתם עושים שיפוץ כולל של הבית, אין לכם ברירה אלא לפנות את התכולה על מנת שזו לא תינזק במהלך השיפוץ.
חשוב לציין ששיפוץ הוא אחד המקרים שבהם אנשים רבים מתלבטים אם לאחסן את התכולה או למכור אותה ולרכוש רהיטים חדשים.
אנו סבורים שבמרבית המקרים משתלם לאחסן את התכולה מהסיבה שההוצאות בשיפוץ תמיד יהיו גבוהות ממה שתוכנן תחילה, ובמקרים רבים פשוט לא נשאר כסף לרכישת תכולה חדשה.
כשחוזרים לגור אצל ההורים
לעיתים לקוחות שוכרים מחסנים לאחסון תכולה במקרים בהם הם מסיימים את חוזה השכירות ולא מחדשים אותו מכל סיבה שהיא, בין אם מסיבה כלכלית או סיבה אישית אחרת.
ברוב המקרים, הם מחזיקים תכולה שצברו עם השנים, כזו שהם פשוט לא יכולים לקחת אותה איתם לבית של ההורים.
מדובר בלקוחות שמנסים למכור את התכולה שלהם, אך עד שהם מסיימים את המכירה הם חייבים לאחסן אותם במקום חיצוני ומחסן קטן הוא הפתרון המושלם עבורם.
כשנגמר לכם המקום בבית
חלק מהלקוחות שוכרים מחסנים במקרים בהם פשוט נגמר להם המקום בבית לתכולה שלהם, מכל סיבה שהיא.
חלקם עושים זאת מכיוון שהם פשוט נוהגים לאגור פריטים בבית ולא לזרוק אותם, זה נקרא בשפה המקצועית "אגרנות".
חלק מהלקוחות פשוט גרים או עוברים לבתים קטנים יותר ואין להם את האופציה לקחת איתם את כל התכולה, כך שהם נאלצים לאחסן אותה במחסנים חיצוניים.
דוגמה טובה היא מעבר למגורים משותפים עם בן או בת הזוג ואחסון התכולה עד אשר יתבררו העניינים והעתיד המשותף.
כשאתם מייבאים מוצרים מחו"ל
בחלק מהמקרים, לקוחות משכירים מחסנים כשהם רוצים לפתוח עסק קטן ורוצים לייבא מוצרים בכמויות גדולות מחו"ל.
לרוב הלקוחות הללו אין היכן לאחסן את המוצרים הללו והם צריכים פתרון נגיש, יעיל וזול על מנת לאחסן את המוצרים הללו.
עוד נעמוד על כך בהמשך המאמר, אך כבר עכשיו חשוב לציין שבמידה וזו הסיבה שבגינה אתם רוצים להשכיר מחסן, עדיף לשכור מחסן קרוב על מנת שיהיה נגיש לכם כמה שיותר.
מה חשוב לבדוק לפני שמשכירים מחסנים?
תחילה, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את חוות הדעת על חברת האחסנה ולוודא שמדובר בחברה מקצועית וכזו שאתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות.
חשוב לזכור שהדרך אל המחסן וממנו מצריכה לעתים קרובות הובלה ועל כן מומלץ בחום להיעזר בשירות משולב של הובלה ואחסנה מהסיבה שכך תוכלו לקבל שירות טוב ואפילו במחיר יותר זול.
אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק ולבדוק מה העלות המקובלת כיום על שכירות של מחסנים.
שימו לב שהעסק פועל תחת רישיון ושהוא עומד בכל התקנים הנדרשים.
קחו הצעות מחיר מכמה חברות במקביל והשוו בניהן, זה יעזור לכם להבין איזו מהצעות המחיר שקיבלתם הכי משתלמת.
לבסוף, בדקו שלחברת האחסנה שלכם יש ביטוח, לכל מקרה שהתכולה שלכם תינזק כתוצאה משריפה, הצפה, גניבה או אפילו מזיקים ומכרסמים.
לאחר מכן, רגע לפני שאתם סוגרים, קפצו רגע למתחם של המחסנים, כנסו אליהם ובדקו שהם מסודרים ונקיים.
אגב, חברת אחסנה שמכבדת את עצמה מבצעת טיפולי הדברה שוטפים למחסנים שלה, ודאו מראש שהיא אכן מבצעת את זה על מנת שהתכולה שלכם לא תינזק בגלל מכרסמים כאלה ואחרים.
כמה עולה להשכיר מחסנים?
ברוב המקרים, עלות השירות היא נגזרת ישירה של נפח המחסן, המיקום שלו, הסוג, תקופת ההשכרה ועוד.
ככל שנפח המחסן שתבקשו להשכיר יהיה גדול יותר, כל עלות השירות הסופית תעלה בהתאם, קחו זאת בחשבון מראש.
ככל שהמיקום של המחסן יהיה אטרקטיבי יותר, כך המחיר שלו יעלה. לדוגמא, מחסנים הממוקמים בעיר גדולה כמו תל אביב למשל יעלו יותר.
חשוב לציין שהתשלום עבור השכירות הוא תשלום חודשי וככל שתשכירו את מחסן לתקופה ארוכה יותר, כך העלות החודשית תרד והחבילה תהיה יותר משתלמת.
לכן, אנחנו שוב ממליצים לכם לקחת הצעות מחיר מכמה חברות ולהשוות אותן. זו הדרך היחידה שבה תוכלו לתת את הדגש על האלמנטים שציינו ולבדוק אם ההצעה אכן משתלמת.
אם תסתמכו על הצעת מחיר אחת, לא תוכלו לעשות משא ומתן אמיתי ולהשיג את תנאי השכירות שאתם רוצים להשיג, וכפי שתגלו בעצמכם, יתכנו פערי מחירים מאוד גבוהים ולא תמיד מוצדקים.
על כן יש לכם אחריות לבדוק את שירותי האחסנה, להבין מה אתם מקבלים מכל אחד וכמה זה עולה.
יאיר קולס – צילום: אריאל חרמוני, משהב"ט
מעודכן ל-06/2021בשנת 2020 חתמו התעשיות ביטחוניות על עשרות חוזים משמעותיים ברחבי העולם, בהם כמה מגה-פרויקטים בהיקף של מאות מיליוני דולרים כל אחד ■ כשליש מהייצוא הביטחוני היה בתחומי מערכות מכ"ם ול"א (16%), ותחמושת וחימוש (16%); כ-44% מהחוזים נחתמו עם מדינות באזור אסיה והפסיפיק
אגף הסיוע לייצוא הביטחוני 'סיבט' מפרסם היום (ג') את נתוני הייצוא הביטחוני של ישראל לשנת 2020, שעומדים על 8.3 מיליארד דולר (כ-27 מיליארד שקל) היקף חוזים חדשים. מדובר בנתון השני בגובהו אי-פעם ובגידול של כ-15% במכירות (מיליארד דולר יותר לעומת שנת 2019). בשנת 2020 הצליחו התעשיות ביטחוניות, בסיוע ובתמיכת 'סיבט' ומשרד הביטחון, לחתום על עשרות חוזים משמעותיים ברחבי העולם, בהם כמה מגה-פרויקטים בהיקף של מאות מיליוני דולרים כל אחד.
הנדבכים השונים בייצוא הביטחוני בשנת 2020: מערכות מכ"ם ול"א (16%); תחמושת וחימוש (16%); כלי טיס מאוישים ואוויוניקה (13%); תצפית ואופטרוניקה (13%); טילים, רקטות ומערכות הגנה אווירית (10%); אמצעי ירי ושיגור (8%); מערכות תקשוב וקשר (8%); מערכות מל"טים ורחפנים (6%); מערכות מודיעין, מידע וסייבר (5%); כלי רכב ורק"מ (3%), ושירות לקוחות ושונות (2%).
נתוני הייצוא הביטחוני לפי פילוח גיאוגרפי: אסיה והפסיפיק – 44%, אירופה – 30%, צפון אמריקה – 20%, אפריקה – 4% , ואמריקה הלטינית – 2%.
התפלגות חתימת חוזים על פי היקף כספי: מעל 100 מיליון דולר – 25%, 100-50 מיליון דולר – 20%, 50-10 מיליון דולר – 26%, עד 10 מיליון דולר – 29%.
שר הביטחון בני גנץ מסר: "התעשיות הישראליות, גדולות כקטנות, הוכיחו גם בשנת משבר עולמי כי האיכות והקדמה הטכנולוגית הישראלית הן מהמובילות בעולם. בשנה האחרונה פעלנו באופן אינטנסיבי כדי להעמיק את ההסכמים הממשלתיים, ביחד עם ידידותינו בעולם – ועוד נמשיך. בפני ישראל שווקים חדשים, והזדמנויות משמעותיות להתפתחות שיכולה לתרום לכלכלה הישראלית, להזרים מיליארדים למשק ולפתח מקומות תעסוקה רבים, לצד תרומה חסרת תקדים לביטחון ישראל, כפי שראינו היטב במבצע 'שומר החומות' ובמשימות המבצעיות המורכבות שמקיימת ישראל בכלל הזירות. מערכת הביטחון כולה ואגף סיבט, ימשיכו בביצוע ההתאמות הרגולטוריות הנדרשות, במטרייה ממשלתית ומדינית ובתמיכה בתעשייה הביטחונית כחול-לבן, בדגש על העמקתה בפריפריה הישראלית ותרומתה לחוסן החברתי של מדינת ישראל".
ראש 'סיבט' במשרד הביטחון, תא"ל (במיל') יאיר קולס, הוסיף: "הגידול בייצוא הביטחוני, בעיצומו של משבר קורונה עולמי, הוא הישג מרשים הנזקף בראש ובראשונה לאיכות המוצרים של התעשיות הביטחוניות ולחיבור בינן לבין הצורך האופרטיבי של צה"ל – באוויר, בים, ביבשה ובמודיעין. משרד הביטחון ואגף 'סיבט' ימשיכו לפעול כדי לבסס את מעמדה של ישראל בין עשר היצואניות המובילות בעולם, הן בקידום עסקאות בין ממשלות (GTG) והן בהקלת הרגולציה על עסקאות מסחריות".
התעשייה האווירית הפסידה למשרד הביטחון במשפט בגלל אלביט
מטוס עם מיליארד שקל מתעכב בגלל נופש של עובדי משרד הביטחון
מעודכן ל-06/2021לאירוע ההשקה הגיעו כ-150 משתתפים – בהם שר כלכלה ובכירים ממשרדי הממשלה, ראשי החברה הבדואית, הרשויות המקומיות והחברה האזרחית ■ התוכנית תעסוק בסוגיות בתחומים: כלכלה ותעסוקה, חינוך, פיתוח תשתיות וביטחון אישי ■ בעוד כחצי שנה תגיש ועדת ההיגוי לממשלה את מסמך ההמלצות לשנים 2026-2022; תקציב התוכנית לשנים 2017-2021 עמד על 3.17 מיליארד שקל
תהליך בניית תוכנית החומש לחברה הבדואית 2026-2022 יצא לדרך: תחילת עבודת הצוותים צוינה באירוע השקה שנערך היום (ג') בעיר רהט, במעמד שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה דוד לפלר. באירוע לקחו חלק ראשי רשויות, משרדי ממשלה, מגזר עסקי , ארגוני חברה אזרחית ונציגי הקהילה.
גיבוש ההמלצות לתוכנית יתקיים בהובלת משרד הכלכלה והתעשייה, בשיתוף ארגון ג׳וינט-אלכא ובהשתתפות נציגים ממרבית משרדי הממשלה, ראשי הרשויות המקומיות בחברה הבדואית ובאזור הנגב, נציגי קהילה ומגזר עסקי, ארגוני חברה אזרחית ומובילי דעת קהל בחברה בדואית בנגב.
התהליך הייחודי, המתקיים לראשונה בפורמט זה, צפוי להימשך כחצי שנה ויתבסס על עבודתם של ארבעה צוותי עבודה משותפים: כלכלה ותעסוקה; חינוך והשכלה גבוהה; שלטון מקומי ופיתוח תשתיות; וחברה, קהילה וביטחון אישי. כל צוות ינוהל על ידי ארבעה מובילים: נציג/ה מהאגף לפיתוח כלכלי חברתי בחברה הבדואית בנגב במשרד הכלכלה, נציג תוכן ממשלתי ממשרד רלוונטי, נציג מוביל מהחברה הבדואית מתחום העיסוק של הצוות ונציג מטעם הג'וינט. בנוסף להם יכלול הצוות עוד עשרות משתתפים ובעלי דעה נוספים.
לראשונה בתהליך ייוחד הפעם גם צוות נוסף, המורכב מנשים בלבד, החברות גם בצוותים המקצועיים, והוא ידון בכלל הסוגיות המקצועיות, תוך מעבר בין הצוותים, ויביא תובנותיו על כלל תחומי העיסוק של התוכנית. צוות זה יובל במשותף על ידי נציגות מהממשלה ומהחברה הבדואית.
שיח משמעותי נוסף יתקיים בהקשר מעורבות השלטון המקומי, ובמסגרתו יתקיימו שני ימי שיח וחשיבה משותפת, למיפוי הצרכים המוניציפליים והקהילתיים. בתהליך ישתתפו תשעת ראשי הרשויות הבדואיות בנגב, מנכ"לי האשכולות האזוריים וכן פקידות מקצועית ממשרדי הממשלה ומהרשויות המקומיות.
את תהליך גיבוש התוכנית כולו תוביל מיכל פינק, סמנכ"לית אסטרטגיה ומדיניות במשרד הכלכלה והתעשייה, אשר תעמוד גם בראש ועדת ההיגוי הממשלתית, בה ישתתפו כל המשרדים הרלוונטיים לתחומי הליבה של תכנית החומש. תובנות התהליך לגיבוש ההמלצות, יועברו לוועדת ההיגוי, אשר תכתוב את מסמך ההמלצות לתוכנית החומש לשנים 2026-2022 ותביאו לאישור הממשלה. תוכנית החומש הקיימת, לשנים 2021-2017, תסתיים בסוף השנה. תובנות מיישומה יעלו לדיון במסגרת תהליך גיבוש ההמלצות. תקציב תוכנית החומש הקודמת עמד על 3.17 מיליארד.
שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ, אמר: "אני שמח לפתוח את ההתכנסות הראשונה לקראת תוכנית החומש החדשה לחברה הבדואית. התוכנית תכלול שינויים רבים בחינוך, תעסוקה, תשתיות, רווחה, וגם ביטחון אישי לתושבים! זו התשובה לרוב השקט, האיכותי, השפוי שרואה במדינת ישראל את ביתו. לצערי, על אף הישגים ניכרים בתכנית הנוכחית, הפערים באיכות החיים בין החברה הבדואית בנגב לבין שאר החברה בישראל, נותרו גבוהים על פי כל המדדים. על כן, זוהי חובה לאומית לפעול לצמצום הפערים, להגדיל ולייעל את ההשקעה הממשלתית החל מהגיל הרך ולכל אורך רצף הגילאים ועד לשילוב בתעסוקה איכותית".
בהתייחס ליוקר המחיה, הזהיר השר פרץ: "אם היצרנים והרשתות לא יפעלו בהיגיון, תהיה כאן מחאה חברתית עוצמתית יותר מקודמתה. אני פונה לכל היצרנים והרשתות, הימנעו מהעלאת מחירים. הציבור הישראלי עדיין מתמודד עם קשיי היציאה מהקורונה. הנחיתי את מנכל משרדי לפנות לכל הגורמים במשק, לכנס את וועדת המחירים ולחפש כל דרך למנוע את עליית המחירים".
מיכל פינק, סמנכ"לית אסטרטגיה של משרד הכלכלה והתעשייה ויו"ר וועדת ההיגוי, הוסיפה: "החיבורים הם הערך המוסף הגדול ביותר של התהליך. שיתופי הפעולה בין השטח למשרדי הממשלה ובין המשרדים עצמם יקבעו את איכות התהליך ואת תוצאותיו. ראשי הרשויות אף הם נדבך חשוב שכן הרשות המקומית היא אבן היסוד שתאפשר מענה בכל הנושאים. החלטת ממשלה 2397 שהיוותה תוכנית החומש בין 2017 ועד היום הובילה להצלחות יפות, והתוכנית שאנו בונים היום היא קומה נוספת לפיתוח ולבניית אמון ושיתופי פעולה. למרות כל ההשקעה האדירה, הפערים נותרו גדולים. חובה עלינו להמשיך בהשקעה ובעשייה של המדינה ואף לשים דגש גדול באופן משמעותי על תחום הכלכלה והתעסוקה, תוך מתן מענה להשפעות משבר הקורונה".
אורי גיל, מנכ״ל ג׳וינט-אלכא, אמר: אנו שמחים לקחת חלק ולסייע בתהליך כה חשוב, אשר מהווה קפיצת מדרגה ברמת התכנון המשותף הרב-מגזרי ועם הקהילה עצמה. ג'וינט אלכא מביא את מומחיותו בהובלת תהליכים מורכבים ורבי משתתפים לכדי מצע משותף אחד, אשר יוכל להניב את התוצר המדויק, הנכון והרלוונטי ביותר לצרכים והמציאות בשטח״.
יוזמה חברתית: משרד הכלכלה והתעשייה יקצה 53 מיליון שקל לשילוב עובדים מהפריפריה ומהמגזר הערבי
שרי האוצר והמשפטים הורו למנכ"לי המשרדים: גבשו פתרון למפוני אום אל חיראן
מעודכן ל-06/2021המפרצים הוקמו במסגרת פרויקט בטיחות של משרד התחבורה ונועדו לאפשר עמירה בטוחה בשעת חירום ■ בחודשים הקרובים תחל הכשרתם של חמישה מפרצי חירום נוספים, בחלקו הדרומי של הכביש
משרד התחבורה השלים את הקמתם של ארבעה מפרצי חירום חדשים לשימוש הנהגים, בקטע המרכזי של הכביש – במסגרת תוכנית מקיפה לשיפור הבטיחות בכביש 6 שמקדמת שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (במיל') מירי רגב, באמצעות חברת חוצה ישראל.
מדובר בשני מפרצים לכיוון דרום, בין מחלף נחשונים למחלף בין שמן, ובין מחלף נשרים למחלף שורק, ובשני מפרצים לכיוון צפון, בין מחלף עירון למחלף עין תות, ובין מחלף שורק למחלף נשרים, שנפתח אמש. בחודשים הקרובים תחל הכשרתם של חמישה מפרצי חירום נוספים, בחלקו הדרומי של הכביש ממחלף שורק דרומה.
מפרצי החירום מאפשרים חניה בטוחה בשעת חירום. אורך כל מפרץ הוא 350 מטרים ורוחבו 10 מטרים. הקמת מפרץ חירום הצריכה להרחיב את השול, במטרה לאפשר עצירת חירום בטוחה של כלי רכב, לרבות משאיות, בלי שיבלטו מחוץ לגבולות השול.
הקמת מפרצי החירום היא חלק מפרויקט בטיחות נרחב שמקדם משרד התחבורה, באמצעות חברת חוצה ישראל, בהשקעה של כ-90 מיליון שקלים. הפרויקט כולל הקמה של 9 מפרצי חירום ו-4 מפרצי מנוחה לאורך הכביש. חברת 'דרך ארץ', זכיינית הקטע המרכזי של כביש 6, אחראית לתכנון וביצוע בקטעים שבאחריותה.
שת התחבורה מירי רגב ציינה כי מציאת האיזון הנכון בין השאיפה לספק לנהגי ישראל תשתיות תחבורה מהירות ונוחות, ובין הצורך לשמור על הבטיחות בכבישים היא אתגר מקצועי משמעותי, והוסיפה: "התוכנית לשיפור הבטיחות בכביש 6 נועדה לאפשר תנועה מהירה וזורמת, תוך שמירה על ערנות הנהגים ובטיחותם. סעו בזהירות, ואם יש מקרה חירום ואתם מרגישים צורך לעצור, עשו זאת במפרץ הקרוב, בלי להפריע לתנועה ולסכן את עצמכם".
מחברת חוצה ישראל נמסר כי במהלך השנים גדל מספר המשתמשים בכביש 6, שהפך לעורק תחבורה ראשי של מדינת ישראל. החברה מנהלת מעקב צמוד אחר יישום היבטי הבטיחות בכביש, ומקדמת באופן שוטף שיפורים בטיחותיים לרווחת משתמשי הדרך.